COMMENT [751]

I wouldn’t give “addiction” the dignity of being in any way shape or form associated with a “disease”; addiction is a “cancer”, it is 100% preventable but it’s something that most folks choose to 100% ignore until it’s too late. “Addiction” is exactly what the fuck its name says, it’s not a disease, it’s not even a literal cancer though it is habitually cancerous; what “addiction” is, is a foolish fucking game; it’s actually a shit-head “habit”, it’s a real problem but not really a valid problem, it’s self-infliction caused by a “fetish” to be messy.

Fallible fuckry doesn’t “shock” me; i’m actually ON FIRE! with these motherfxxking hott korrective-kommodities πŸ€˜πŸ˜ŽπŸ’―

38 thoughts on “COMMENT [751]

  1. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 2:57 PM

    πŸ’œ “TROLLS!!!” ALWAYS!!! “Delete” Their “Comments” after Reflection; due to guilt, shame and embarrassment πŸ€—

    …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

    Liked by 1 person

    1. Yeah they do tend to do that, But real trolls don’t delete comments since they usually comment on other peopel’s areas just to be a “neuscence”, but they don’t count on the fact that depending on who they are dealing with, it can seriously backfire hahaha

      Liked by 1 person

    2. I am very sorry if I scared you away at first. You are very interesting to talk to even though we might disagree on certain things at times lol

      Liked by 1 person

      1. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 3:23 PM

        πŸ’œ Thank YOU!!! for YOUR!!! Kind Words SupaSouBro; very much appreciated

        …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

        Liked by 1 person

        1. haahaha you are welcome it is my pleasure <3 <3

          Like

    3. I have to go — we will talk later πŸ‘πŸ˜‚. If you post a comment and don’t see it right away, just remember that’s because I haven’t seen it, but I will make them visible as soon as I do later when I get back on haha

      Liked by 1 person

      1. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 3:25 PM

        πŸ’œ OK πŸ‘ŒπŸΎβœŒπŸΎπŸ‘πŸΏ

        … πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

        Liked by 1 person

        1. yup πŸ€˜πŸ˜‚πŸ™ŒπŸ‘Œ, you are welcome here anytime βœŒοΈπŸ˜„

          Liked by 1 person

          1. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 7:30 PM

            πŸ’œ Thank YOU!!!; My Brother, My Friend

            …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

            Liked by 1 person

            1. Your are welcome buddy πŸ€ŸπŸ’™πŸ˜‚. Thanks for bringing a little “friction” today haha

              Liked by 1 person

        2. is Yernasia Quorelios your real name?

          Liked by 1 person

          1. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 7:33 PM

            ♀ My ‘Name’ is Legion,; please “name” Me, MySelf, I as YOU!!! Desire

            …♀♀♀…

            Liked by 1 person

            1. Hahaha kool name, and I am intrigued by your concept of oneness πŸ™ŒπŸ’―πŸ˜„.

              Liked by 1 person

              1. Yernasia Quorelios May 11, 2021 — 4:11 AM

                πŸ’œ One who are many rather many who are one

                …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

                Liked by 1 person

                1. Hahaha correct, it’s good to know that my initial impression of your thoughts actually aligns with your original intent and reemphasized version πŸ’™πŸ˜‚

                  Liked by 1 person

                  1. Yernasia Quorelios May 11, 2021 — 11:58 AM

                    πŸ’œ Good SupaSouBro; a Pure Intention has a Pure Outcome WhatEver happens In Between

                    …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

                    Liked by 1 person

                    1. Hahaha a reasonable perspective that I agree with buddy. Thanks once again for leaving your comments πŸ‘πŸ‘πŸ˜‚

                      Liked by 1 person

  2. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 2:39 PM

    πŸ’œ We ARE Family; so The Ascension Team Builds ItSelf

    …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

    Liked by 1 person

    1. yes I see where you are coming from <3 πŸ‘πŸ‘πŸ˜„. I just believe that we need to be careful not to be fooled into accepting detrimental things lol

      Liked by 1 person

  3. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 2:34 PM

    πŸ’œ I Trust Fellow SupaSouBro; until They Give Me a Reason NOT!!! To SupaSouBro

    …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

    Liked by 1 person

    1. hahaah ok that’s good. It just seems like it was a misunderstanding between us lol

      Liked by 1 person

  4. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 11:51 AM

    πŸ’œ …oh, I Forgot; in YOUR!!! Name I Bow YOUR!!! Majesty and Delete ALL YOU!!! Like; once read NEVER!!! Forgot only DELETED!!! and Fake MOVING ON!!!

    …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

    Liked by 1 person

    1. Yernasia Quorelios, I did not “delete” your comments. All you had to do was read when it said “your comment is awaiting moderation” after you posted a comment and you would have known that your comments were just wating “approval”. Is my profile the only one that you have commented on that required comments to be “approved”?

      Liked by 1 person

      1. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 2:35 PM

        πŸ’œ Maybe

        …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

        Liked by 1 person

        1. lol Alright. But I am not deleting your comments, I just had not seen them yet πŸ˜‚πŸ˜‚. Most comments are welcomed here unless they are directly insulting me just for the sake of “trolling” and that kind of thing haha

          Liked by 1 person

          1. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 2:53 PM

            πŸ’œ What I KNOW!!! is Let “TROLLS!!!” Dig Their Own Holes By Keeping NOT!!! “Deleting” Comments from Them so EveryOne Gets to KNOW!!! Them for The “TROLLS!!!” that They ARE; it’s My Experience that They Eventually Beg To Be Lifted from The Hole They Have Dug for ThemSelves…so Our Answer to “TROLLS!!!” is This; “…what have you learned from being in the hole πŸ€” ?…”

            …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

            Liked by 1 person

            1. Hahaha thaat is what I love seeing. There is nothing liek when “trolls” dig hols for themlsves while getting exposed it’s just that I don’t belive that wordpress is the right environment for that kind of thing. But it would be awesome to see how they “respond” to your question — most likely they will do so by trolling since it’s literallr all they have 🀣🀣

              Liked by 1 person

  5. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 2:10 AM

    πŸ’œ Then it appears that YOU!!! ARE an InAuthentic, Ignorant, Intellectual Idiot; perhaps YOU!!! ARE Morbidly, Selfishly Self Referring when YOU!!! could be helping instead πŸ€” ?

    …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

    Liked by 1 person

    1. Did I hurt your sensitive, insecure, over emotional, fragile state of being by not encouraging prick behavior and ratchet mindless and an unambitious cycle of self-destruction?.

      Are you yourself personally a nitwit that cares more about wasting your money and time getting β€œdrunk” rather than looking after your family and kids?, or causing tons of unnatural deaths when you loose control of your car and run off the frigging road into some people and into a tree?.

      This is β€œbasic decency” this has nothing to do with β€œeducation” or having a “intellectual” masters degree in not being an intoxicated belligerent clown. Take away the β€œalcohol” from a fool and there would be no β€œdisease” anymore — β€œaddiction” is not a disease, this is an insult to people with real β€œdiseases” and it’s also an insult to the “intelligence” of people like myself who actually have a damn brain.

      Liked by 1 person

    2. Yernasia Quorelios,

      This is your homework, so think long and heard about my rebuttal and then get back to me with your anticipated reevaluation πŸ‘πŸ˜‚

      Liked by 1 person

      1. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 11:39 AM

        πŸ’œ Easy yet difficult Killer; it’s YOUR!!! Words Talking About YOU!!! I Admit Who I AM and I THINK!!! YOU!!! DO NOT!!! so Let’s Agree-To-Disagree and YOU!!! Get On With YOUR!!! Perfect 3DLife…in The MeanTime; it’s Crystal Clear Clarity that I Wish YOU!!! and YOURS!!! ALL The Best and ALL of YOU!!! Being Very Well πŸ€—

        …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

        Liked by 1 person

        1. What on earth are you talking about?. “Admit” what?, I “admitted” how stupid I think addiction is, I “admitted” that I don’t think it’s a “disease”, and I admit that it’s highly irresponsible and an utter waste of time. Those are exactly what I think about the issue πŸ˜‚πŸ˜‚.

          Just because I don’t supprt foolishness doesn’t mean foolishness doesn’t happen in my life that I also doesn’t support 🀣. So your assumption of me being “perfect” because I refused to accept brainwashing garbage is extremely laughable.

          Liked by 1 person

      2. Yernasia Quorelios May 10, 2021 — 12:05 PM

        πŸ’œ Goodbye Killer Deleted for Deleting; maybe a lesson learned or NOT!!!

        …πŸ’›πŸ’šπŸ’™…

        Liked by 1 person

        1. lol what do you mean? πŸ˜‚πŸ˜…. I didn’t “delete comments, I just did not see them yet to know that there were comments that need to be approved haha

          Liked by 1 person

        2. There is nothing you said that I am even remotely worried about so there is not need for me to delete anything lol.

          Liked by 1 person

        3. I would never delete your comments just like that lol

          Liked by 1 person

  6. newspaperpdfs May 10, 2021 — 1:28 AM

    πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    Like

    1. Hey, thank for your comment newspaperpdfs haha

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close